praca obsługa klienta Jarocin, praca specjalista Jarocin, praca biurowa Jarocin
- obsługa klienta indywidualnego i biznesowego w różnych kanałach: telefon, poczta elektroniczna, Facebook, chat i in.,
- tworzenie raportów i zestawień,
- proponowanie nowych rozwiązań w zakresie działania platformy telemedycznej,
- organizacja procesu leczenia poprzez zarządzanie kalendarzem konsultacji,
- zbieranie uwag od klientów i lekarzy,
- rozpatrywanie reklamacji, zgłaszanie lekarzom nieprawidłowości i braków w konsultacjach,
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji medycznej,
- współpraca w zespole operacyjnym,
- praca w ramach elastycznego grafiku ustalanego wewnątrz zespołu. Może być w niepełnym wymiarze godzin.
Wymagania
Kogo szukamy?
osoby empatycznej, wyrozumiałej i dyskretnej,
dokładnej i zorganizowanej,
z komunikatywną znajomością j. angielskiego, rosyjskiego i ukraińskiego
ze znajomością pakietu MsOffice, mile widziana znajomość środowiska MacOS,
posiadającej doświadczenie w obsłudze klienta lub pacjenta.
Oferujemy
pracę w młodym, ambitnym zespole,
stabilne zatrudnienie,
współtworzenie globalnego projektu w innowacyjnej branży telemedycyny,
energetyczna atmosferę w biurze,
pyszną kawę,
integracje przy planszówkach.
Klauzule informacyjne
Aplikuj